Meniu
Cosul tau

Plata, transport si retur

Plata, transport si retur

 

PLATA

In functie de preferintele si posibilitatile tale, iti punem la dispozitie 2 metode de plata:

1.Ramburs la curier (plata la livrare ) – poti achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate chiar la livrare.

2.Card de credit sau de debit (online, prin platforma Mobilpay) - prin intermediul serviciului oferit de MobilPay poti plati online cu cardul. MobilPay este lider al solutiilor de plata online cu cardul si ofera persoanelor fizice si juridice posibilitatea de a efectua plati online cu cardul, usor, rapid si in deplina siguranta.

 

Dupa confirmarea platii (contravaloarea totala a comenzii) comanda va fi procesata, iar produsele livrate in termenul stabilit.

LIVRARE

Iti trimitem produsele comandate prin curier rapid. Pentru toate comenzile de produse care sunt pe stoc termenul nostru de livrare este de maxim 72 h, prin urmare, primesti coletul in cel mult 3 zile lucratoare.

Exista insa cazuri rare, independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi  72 de ore.

Comanda pana la ora 12:00 a fiecarei zi lucratoare si vei avea coletul a doua zi (lucratoare). Comenzile primite dupa ora 12.00 pleaca de la noi a doua zi. Comenzile primite de Vineri dupa ora 24:00 pana Luni ora 12:00 vor pleca Luni.

COST TRANSPORT

Costul transportului este de 15 lei pentru plata cu cardul sau 17 lei ramburs. Transportul este  GRATUIT pentru comenzi mai mari de 200 lei

Livrare produse

Produsele sunt trimise prin curier rapid - Cargus. Atunci cand plasati o comanda aveţi posibilitatea de a vedea estimarea taxei de transport.

In cazul livrarii in afara ariei de acoperire a curierului pot aparea diferente de pret la transport.

Pentru produsele unde se specifica Transport gratuit, in cazul livrarii in afara zonei 0 a companiei de transport, se va plati doar tariful suplimentar de zona.

Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este gresita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la curierul zonal 3 zile, dupa care revin la Expeditor.

Nu suntem raspunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.

Timpii de livrare sunt estimativi si aplicabili in marea majoritate a cazurilor, dar pot exista si situatii in care acesti timpi pot fi depasiti, datorita diverselor situatii neprevazute si nedorite care pot aparea (drumuri blocate, restrictii de circulatie din cauza vremii nefavorabile, accidente, ... etc).

 

Retururi

Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Te rugam  sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt desigilate/testate/incercate. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, in cadrul procedurii de verificare se depisteaza daca ele au fost desfacute si probate,  iar returul nu este acceptat. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugam sa ai in vedere ca iti alegi exact nuanta potrivita/produsul dorit.

Daca aveti o problema cu un produs, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Tehnic, in termen de 14 de zile  de la achizitie puteti returna produsul. Pentru aceasta va rugam sa ne trimiteti un mesaj din pagina de contact sau un email la adresa: contact@myzen.ro.

Va vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Returul se va face prin Cargus la adresa incdicata pe colet, cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la retur.

 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 zile lucratoare de la acceptarea returului.Pentru comenzile achitate ramburs va fi necesar sa ne puneti la dispozitie un cont bancar pentru restituirea contravalorii comenzii.  Daca produsul nu prezinta defectiuni si returul se face din dorinta clientului ,cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator si nu vor fi returnate taxele de transport achitate initial.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

NU acceptam retururile prin POSTA si nu livram prin posta.

Condiţiile de returnare a produselor cumpărate online - conform legii

- Conform prevederilor OG. Nr. 130/2000 „consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunul motiv".

- Cumpărătorul trebuie să achite doar costurile de livrare.

- Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul în scris că renunţă la cumpărare. Nu trebuie să invoce vreo prevedere anume, ci doar să trimită înapoi produsul. Acesta nu trebuie să fie desigilat, stricat sau deteriorat.