Meniu
Cosul tau

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Pentru produsele cosmetice coreene data expirarii este afisata pe ambalaj. In cazul produselor cosmetice japoneze, valabilitatea este de 12 luni de la deschidere. Aceasta regula se aplica doar in cazul in care produsele sunt pastrate in conditii optime: loc racoros ferit de razele soarelui, sa nu le lasam deschise dupa folosire si pe cat posibil, sa ne folosim spatule pentru a evita contaminarea. Pentru produsele cosmetice de pe piata interna japoneza nu este necesara afisarea datei de expirare deoarece in general, produsele se reformuleaza destul de repede sau isi schimba ambalajul.

Produsele sunt testate dermatologic, dar efectul lor depinde de la un individ la altul. Totusi unele persoane pot prezenta sensibilitate sau pot avea reactii alergice la o serie de ingrediente din produse. In cazul in care ai observat asa ceva, opreste utilizarea produsului si adreseaza-te medicului specialist pentru a identifica cu exactitate cauza. Nu ne asumam responsabilitatea in cazul unor situatii de acest fel. Nu suntem medici, iar informatiile cu privire la produse sunt cu titlu orientativ, preluate de la producatori. Problemele de sanatate trebuie identificate si tratate in cabinetul medical. De aceea e indicat ca produsele sa fie testate inainte de a fi utilizate.

1. Pe site- adaugand produse in cosul de cumparaturi si finalizand comanda

2. Telefonic: numarul de telefon la care ne poti contacta este 0753750438, de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 18:00.

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau numarul de telefon afisat. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata: 1.plata in numerar/ramburs: la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid 2.plata online: prin card bancar indiferent de modalitatea de livrare aleasa. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactiile online. Dupa finalizarea comenzii, vei fi redirectionat/a automat pe o pagina securizata unde va trebui sa urmezi instructiunile primite. Dupa finalizarea platii, vei primi pe adresa de email o notificare de confirmare a platii.Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul ca Netopia nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Tranzactia prin sistemul de plati Netopia va aparea pe extrasul de cont cu de numirea FORBEAUTY SRL.
Iti trimitem produsele comandate prin curier rapid. Pentru toate comenzile de produse care sunt pe stoc termenul nostru de livrare este de maxim 72 h, prin urmare, primesti coletul in cel mult 3 zile lucratoare. Comanda pana la ora 12:00 a fiecarei zi lucratoare si vei avea coletul a doua zi (lucratoare). Comenzile primite dupa ora 12.00 pleaca de la noi a doua zi. Comenzile primite de Vineri dupa ora 24:00 pana Luni ora 12:00 vor pleca Luni.Costul transportului este de 15 lei pentru plata cu cardul sau 17 lei ramburs. Transportul este GRATUIT pentru comenzi mai mari de 200 lei
Returnarea produselor se poate face in termen de 14 zile de la achizitie. Va vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Returul se va face prin Cargus la adresa incdicata pe colet, cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la retur. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 zile lucratoare de la acceptarea returului.Pentru comenzile achitate ramburs va fi necesar sa ne puneti la dispozitie un cont bancar pentru restituirea contravalorii comenzii.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si SIGILAT. Nu se accepta returul produselor desigilate.
In maxim 14 zile de la data la care confirmam returul.
Dacă produsul dorit sau un anumit brand nu există în oferta noastră, ne puteti contacta pe adresa contact@myzen.ro sau la numarul de telefon 0753750438 și vom incerca sa aducem produsele solicitate.